Customer Journey

(Potentiele) klanten kunnen op veel manieren in aanraking komen met uw merk. Van website, nieuwsbrief tot aan social media, telefonisch contact en de aankoop van uw producten.

Via Customer Journey onderzoek helpen wij u om inzicht te krijgen in de reis die een prospect aflegt om klant te worden en/of een product te kopen.

Benieuwd naar de kosten?

Bereken de prijs

Customer Journey mapping

Binnen een Customer Journey model gaan we inzicht voor uw merk creëren in drie fasen: Orientatie, Aankoop, Evaluatie.

Mogelijke vragen voor het onderzoek zijn:

  • Wat is de aanleiding voor prospects om een nieuw product of dienst aan te schaffen?
  • Via welke bronnen / kanalen oriënteert men zich?
  • Welke merken worden in overweging genomen?
  • Wat zijn de belangrijkste drivers en barriers?
  • Hoe lang begint men vantevoren met zoeken?
  • Waar begint de zoektocht?
  • Via welke kanalen koopt men?
  • Welke merken koopt men?
  • Wat waren de doorslaggevende redenen (motivaties)
  • Hoe heeft men de aankoop ervaren?
  • Wanneer vindt de volgende aankoop plaats?

Onze aanpak

Via een Co-creatie sessie gaan we alle onderdelen van de vragenlijst met U invullen zodat er een volledig op maat gemaakte vragenlijst ontstaat. Tevens wordt binnen deze fase uw doelgroep gedefinieerd voor het vervolg van het onderzoek.

Na afloop van het onderzoek vindt via een Next Steps sessie een terugkoppeling plaats van de resultaten. Wat kunt U ermee als organisatie en hoe zet U de volgende stap in de ultieme klantreis!

Binnen 24 uur uw offerte!

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen op het vlak van marktonderzoek? We staan u graag te woord en zijn te bereiken via de contactgegevens aan de rechterzijde.

Foto Hans
Contactgegevens

040 792 00 09

hans@sherloq.nl