Klantbeleving, dé absolute X-Factor

In een tijdperk dat producten en diensten steeds minder onderscheidend zijn dan die van de concurrenten, is een optimaal en verrassende klantreis vaak de X-factor wat voor een voorsprong in omzet, naamsbekendheid en herhalingsaankopen zorgt.

Eerste stap in optimalisatie van de klantbeleving is het in kaart brengen van de klantreis en alle touchpoints in verschillende fases vanuit het klantperspectief. Sherloq biedt u een totaaloverzicht van deze in een duidelijk en overzichtelijk customer journey map met aanbevelingen over te optimaliseren punten.

Inzicht in ideale Customer Journey 

Inzicht in ideale Customer Journey 

Gerichte optimalisatie van klantreis 

Gerichte optimalisatie van klantreis 

Meer merkloyaliteit

Meer merkloyaliteit

Start vandaag nog met uw Customer Journey studie!

Optimaliseren van uw touch points in een customer journey is meestal laag hangend fruit. Zonder al te hoge investeringen bent u in staat om uw merkbeleving, conversie en uw bedrijfsresultaten te verhogen. 

Via Customer Journey mapping helpt Sherloq bedrijven om een aankoopproces of dienst vanuit het klantperspectief te
visualiseren. Een Customer Journey map vertelt het verhaal van de gehele reis die een klant doorloopt om zijn doel te bereiken
(bijvoorbeeld een aankoop of een service-verzoek). Via een Customer Journey map worden alle touchpoints in kaart gebracht
en maken we inzichtelijk waar mogelijkheden zijn voor het verbeteren van de klantbeleving.

timeline

Wat ontvang u als opdrachtgever?

Sherloq beschikt over een uniek customer journey map om te achterhalen hoe de klantreis er door de ogen van uw (potentiële) klant uitziet:

  • Het customer journey model brengt alle touchpoints in kaart binnen de klantreis
  • Het biedt inzicht in de positie van uw merk (en uw concurrentie!) binnen de oriëntatiefase
  • Huidige situatie wordt gespiegeld aan gewenste situatie
  • Het identificeert behoeften bij klanten
  • Het brengt verbeteracties in kaart voor de perfecte klantbeleving
  • De customer journey map geeft inzicht in hoe werkprocessen kunnen worden geoptimaliseerd

Waarom Sherloq?

  • Sherloq beschikt over jarenlange ervaring met customer journey mapping
  • Starten met een kick-off en eindigen met een next steps sessie, kortom: complete ontzorging binnen uw customer journey traject
  • Altijd snel en persoonlijk schakelen met een ervaren research consultant



VANAF

2999,-

OFFERTE AANVRAGEN