Display pre-test

Merken binnen Retail en FMCG strijden dagelijks om de aandacht van (potentiele) kopers van hun merken. Van Trade marketeers, brand managers tot aan accountmanagers en sales buitendienst: we zien binnen organisaties meerdere functies die nauw met elkaar samenwerken om ambitieuze jaartargets te realiseren. 

Displays kunnen een belangrijke rol spelen bij het trekken van de aandacht van boodschappers. Dat gebeurd met wisselend succes, zo zien we zeer uiteenlopende scores bij de Display van het Jaar verkiezing.
 
Display van het jaar

Er gaan grote investeringen gepaard rondom het plaatsen van displays. Denk aan de ontwikkeling van displays, de logistieke verspreiding, het opbouwen en afbreken. Toch wordt vooraf nauwelijks getoetst of de displays in staat zijn de aandacht te trekken van de potentiele koper, of het past bij het merk en aanzet tot actie. Gek toch?

Sherloq biedt een innovatie Display pre-test die merken inzicht biedt in:

  • Positieve en negatieve onderdelen van de display
  • Aantal belangrijke display KPI’s
  • Merk fit en Aankoopintentie
  • Score ten aanzien van Display benchmark

Ideaal voor merken die in de ontwikkelfase hun display materiaal verder willen optimaliseren. In de praktijk worden de resultaten van onze test ook gebruikt ter overtuiging van retailers bij intekening.

Voor bedrijven die beschikken over meerdere merken biedt Sherloq de mogelijkheid om display pre-testing volledig op maat in te richten zodat er eigen benchmarks kunnen worden opgebouwd. 

Geintereseerd in de mogelijkheden van display pre-testing voor uw merk?

Neem contact op met ons.

Nieuwsgierig geworden?

Daag ons uit bij uw volgende onderzoektraject!

Hesam
Contactgegevens

040 792 00 09

info@sherloq.nl