Kunnen wij uw doelgroep niet bereiken, dan kan niemand het!

Dat klinkt als een gedurfde uitspraak maar in de praktijk is het er wel een waarvan wij graag laten zien dat deze klopt. Via Sherloq heeft u de grootst mogelijke toegang tot consumentenpanels en zakelijke panels in zowel Nederland als daarbuiten.

Toegang tot een jongerenpanel?

Jongeren zijn een van de meest uitdagende doelgroepen wanneer het gaat om consumentenonderzoek. Hoewel ze dag en nacht online zijn is de bereidwilligheid om deel te nemen aan onderzoek niet altijd hoog. Ook zien we dat ze zich niet vaak meer inschrijven in de traditionele panels. Sherloq werft deze respondenten op plekken waar deze jongeren zich bevinden, zowel via offline en online kanalen.

Goede afwisselende vragenlijsten met interessante thema’s. Onderzoeken die op alle devices in te vullen zijn. Incentives die aansluiten bij wat jongeren leuk vinden. De juiste tone of voice. Allemaal voorbeelden van pijlers waar we ons met betrekking tot deze doelgroep op richten. En dat zorgt voor een hogere deelname bereidheid en hoge respons rates.

timeline

Ouders met kinderen onderzoeken?

Of het nu moeders met baby’s zijn of ouders met schoolgaande kinderen. Via Sherloq beschikken wij over grootschalige toegang tot deze doelgroep.

We weten van deze doelgroepen ook de leeftijd van het kind / de kinderen en doordat respondenten lang lid blijven van panels zijn wij ook in staat deze doelgroep door de tijd heen te volgen.

Dit zijn met name interessante doelgroepen voor Retail en FMCG merken die zich richten op deze doelgroepen en bijvoorbeeld willen vragen naar koopintentie, favoriete merken of oriëntatie gedrag bij de aankoop van artikelen.

Zakelijke panels

Ook voor wat betreft zakelijke doelgroepen bent U bij Sherloq aan het juiste adres. Wij beschikken over zeer uitgebreide selectiemogelijkheden wanneer het gaat om zakelijke criteria. Zo kunnen we o.a voorselecties maken op:

  • Branche
  • Vestigingsplaats Branche
  • Aantal medewerkers
  • Functieniveau
  • Beslissingsbevoegdheid
  • Aantal zakelijke kilometers per jaar

Regelmatig wordt Sherloq ingeschakeld om de doelgroep zakelijke beslissers te rekruteren. Hierbij wordt vaak de vraag gesteld of men (mede)verantwoordelijk is voor de aanschaf van telecommunicatie / afsluiten van diensten / aannemen van personeel / aanschaf wagenpark etc.
Doordat we van veel zakelijke respondenten al vooraf gegevens beschikbaar hebben kunnen we deze voor zulke studies op de juiste wijze voorselecteren.

timeline

Benieuwd welke toegang wij bieden tot uw doelgroep(en)?

Bespreek uw wensen en uitdagingen vrijblijvend met ons.
In een kort telefonisch gesprek kunnen wij u al binnen afzienbare tijd adviseren. 

BEL ONS