Wat hebben uw campagnes opgeleverd?

De investering voor reclamecampagnes is vaak hoog. Vaak heeft u te maken met jaarbudgetten als het gaat om Marketing en Communicatie en binnen dat budget is het altijd een uitdaging om het zo efficiënt mogelijk te besteden. Wij helpen u daar graag bij!

Benieuwd naar onze prijzen?

Bereken de prijs

Sherloq helpt u om inzicht te krijgen in het effect van uw campagne

  • Bereik ik de juiste doelgroep
  • Kan men zich de campagne uitingen herinneren
  • Evaluatie van de uitingen
  • Komt de juiste boodschap over
  • Wat is het effect om kennis, houding, gedrag
  • Wat doet het met mijn merk KPI’s
  • Hoe is de houding verandert ten aanzien van mijn merk
  • Zet de campagne aan tot actie

Een campagne effectmeting bestaat uit twee metingen of meer. Hierbij meten we eerst voorafgaand aan de campagne (0-meting) en direct na afloop van de campagne (1-meting). In beide metingen zit een overlap aan vragen zodat we achteraf deze resultaten ook op een zuivere manier met elkaar kunnen vergelijken.

In de 1-meting (en evt. de metingen die erna volgen) voegen we vervolgens de uitingen toe die in de campagne hebben gelopen. Binnen deze meting voegen we een evaluatieblok toe. Dit geeft U inzicht in effectiviteit, bereik en waardering.

Onze aanpak
bol1
Voorbereiding

Extra vragen toevoegen? Vragen aanpassen? Dat doen we graag voor u in de voorbereiding

bol2
Dataverzameling

Wij bieden toegang tot alle mogelijke doelgroepen, waaronder die van u. U wordt pro-actief op de hoogte gehouden van de voortgang!

bol3
Analyse en rapportage

Overzichtelijke resultaten die voor iedereen eenvoudig te interpreteren zijn. En bovendien in zeer korte doorlooptijd!

Waarom Sherloq bij campagne effectonderzoek? 

  • Wij kunt op basis van de resultaten intern rapporteren wat het resultaat is van uw werkzaamheden.
  • Wij maken de vragenlijst volledig voor U op maat
  • Wij schakelen snel en duidelijk
  • Wij rekenen de beste tarieven in de markt
  • Onze rapportages zijn eenvoudig te begrijpen en daarom ook bruikbaar om te delen binnen uw organisatie
  • U schakelt met ervaren onderzoekers met een achtergrond in communicatie onderzoek

Voorafgaand aan de reclamecampagne is het tevens een aanrader om een pretest in te zetten om er zeker van te zijn dat uw uitingen in staat zijn om impact te genereren.

Geen tijd meer voor een 0-meting? Echt wel!

Binnen no-time starten wij een 0-meting voor uw bedrijf op. Na de 1-meting ontvangt u de rapportage en kunt u snel en overzichtelijk zien wat de evaluatie is van de campagne en het effect op uw merk KPI's.

Hesam
Contactgegevens

040 792 00 09

info@sherloq.nl

“Op advies van ons mediabureau besloten we 2 dagen voorafgaand aan de lancering van de campagne een 0-meting te laten uit te voeren. Bizar dat een bureau in staat is om binnen een aantal dagen een compleet onderzoek af te ronden. Helemaal verbaasd waren we toen we de resultaten kregen na de 1-meting. Heerlijk overzichtelijk, voor iedereen te begrijpen en goed samengevat. Wij waren rapportages gewend van 30 – 40 pagina’s , maar zo kan het dus ook. Dit is volgens mij het eerste onderzoekrapport dat intern naar iedereen is rondgestuurd.”

Mark
Marketing Manager Retail