Respondenten

 

“Kunnen wij u doelgroep niet bereiken, dan kan niemand het!”

Dat klinkt als een gedurfde uitspraak maar in de praktijk is het er wel een waarvan wij graag laten zien dat deze klopt. 

Via Sherloq heeft u de grootst mogelijke toegang tot consumentenpanels en zakelijke panels in zowel Nederland als daarbuiten.

Benieuwd naar onze prijzen?

Bereken de prijs

Consumentenpanels

Sherloq biedt u toegang tot Uw doelgroep via een uitgebreid netwerk aan panels. Wij kennen de markt, de leveranciers, hanteren de beste tarieven voor respondenten en zijn voor u de ideale partij als het gaat om werving van respondenten.

Jongeren

Jongeren zijn een van de meest uitdagende doelgroepen wanneer het gaat om consumentenonderzoek. Hoewel ze dag en nacht online zijn is de bereidwilligheid om deel te nemen aan onderzoek niet altijd hoog. Ook zien we dat ze zich niet vaak meer inschrijven in de traditionele panels. Sherloq werft deze respondenten op plekken waar deze jongeren zich bevinden, zowel via offline en online kanalen.

Goede afwisselende vragenlijsten met interessante thema’s. Onderzoeken die op alle devices in te vullen zijn. Incentives die aansluiten bij wat jongeren leuk vinden. De juiste tone of voice. Allemaal voorbeelden van pijlers waar we ons met betrekking tot deze doelgroep op richten. En dat zorgt voor een hogere deelname bereidheid en hoge respons rates. 

Boodschappers

Retail & FMCG zijn kanalen waarbinnen Sherloq veel actief is. We kunnen op boodschappers zeer uitgebreide selecties maken, denk aan: 

  • Supermarkten waar de meeste boodschappen worden gedaan
  • Supermarkten waar daarnaast boodschappen worden gedaan
  • Favoriete merken
  • Online / Offline aankopen

 

Daarnaast helpen we opdrachtgevers voor meer diepgaande inzichten via onze Categorie en Segment Monitors. Hierbij worden vragen gesteld als:

  • Koopt de boodschapper weleens uw categorie?
  • Waar koopt men deze categorie?
  • Hoeveel producten koopt men per maand en wat geeft men er aan uit?
  • Waarom koopt men deze categorie in een bepaalde winkel?
  • Wanneer consumeert/gebruikt men uw producten?
  • Was men van plan uw product te kopen 

Ouders met kinderen

Of het nu moeders met baby’s zijn of ouders met schoolgaande kinderen. Via Sherloq beschikken wij over grootschalige toegang tot deze doelgroep. 

We weten van deze doelgroepen ook de leeftijd van het kind / de kinderen en doordat respondenten lang lid blijven van panels zijn wij ook in staat deze doelgroep door de tijd heen te volgen.

Dit zijn met name interessante doelgroepen voor Retail en FMCG merken die zich richten op deze doelgroepen en bijvoorbeeld willen vragen naar koopintentie, favoriete merken of oriëntatie gedrag bij de aankoop van artikelen

Zakelijke panels

Ook voor wat betreft zakelijke doelgroepen bent U bij Sherloq aan het juiste adres. Wij beschikken over zeer uitgebreide selectiemogelijkheden wanneer het gaat om zakelijke criteria. Zo kunnen we o.a voorselecties maken op:

  • Branche
  • Vestigingsplaats Branche
  • Aantal medewerkers
  • Functieniveau
  • Beslissingsbevoegdheid
  • Aantal zakelijke kilometers per jaar

Regelmatig wordt Sherloq ingeschakeld om de doelgroep zakelijke beslissers te rekruteren. Hierbij wordt vaak de vraag gesteld of men (mede)verantwoordelijk is voor de aanschaf van telecommunicatie / afsluiten van diensten / aannemen van personeel / aanschaf wagenpark etc.

Doordat we van veel zakelijke respondenten al vooraf gegevens beschikbaar hebben kunnen we deze voor zulke studies op de juiste wijze voorselecteren.

Benieuwd welke toegang wij hebben tot uw doelgroep(en)? Dat hebben we zeer snel voor u in kaart via een telling!

Binnen 24 uur uw offerte!

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen op het vlak van marktonderzoek? We staan u graag te woord en zijn te bereiken via de contactgegevens aan de rechterzijde.

Foto Hans
Contactgegevens

040 792 00 09

hans@sherloq.nl

“Ik had hiervoor een mindere ervaring met de opzet van mijn naamsbekendheidmeting in meerdere landen bij een ander bureau. Met name de slechte vertaling en het vergelijken van resultaten achteraf vielen erg tegen. Met Sherloq had ik vanaf het begin af aan het gevoel dat ze het traject volledig onder controle hadden. Na een goede kick-off gingen ze aan de slag met het traject en binnen een mum van tijd kreeg ik de resultaten opgestuurd die bovendien per land overzicht werden weergegeven in een rapport. Een verademing!”

Rob
CMI manager, FMCG