Pre-test

Zijn uw uitingen wel in staat om de juiste impact te veroorzaken? 

Het ontwikkelen van een goede (reclame)campagne is vaak een kostbare investering. Een pre-test is een ideale uitkomst om te checken of de investeringen wel goed worden besteed. We zien regelmatig dat het een stap is die wordt overgeslagen voorafgaand aan dure reclamecampagnes. Een pre-test is daarom een ideale methode om er zeker van te zijn dat uw geïnvesteerde euro’s een zo groot mogelijke impact veroorzaken. 

Inzicht Icon

Is de uiting in staat om impact te realiseren?

Inzicht Icon

Welke associaties roept de uiting op binnen uw doelgroep? Welke boodschap wordt teruggekoppeld en past de uiting bij uw merk?

Inzicht Icon

Overzichtelijke rapportages die u snel richting geven voor verdere optimalisatie

Echte impact via pre-testing.

Pre-test onderzoek helpt u bij het optimaliseren van campagnes en communicatie-uitingen en is
bedoeld om, voordat een boodschap definitief is, na te gaan of en hoe de communicatieve kracht ervan kan worden versterkt. Is uw campagne wel in staat de gewenste impact te realiseren, via een pre-test komt u daar snel achter en voorkomt u verspilling van uw marketing euro’s.

Binnen onze pre-test geven we razendsnel inzicht in:

  • Is de uiting in staat om op te vallen?

  • Welke associaties roept de uiting op?

  • Voelt de doelgroep zich aangetrokken tot de uiting?
  • Komt de (juiste) boodschap over / begrijpt men de inhoud?

  • Past het bij uw merk?

Wij beschikken over passende pre-test oplossingen voor TV / Radio / Print / Out of home / Digital en ook voor dit product geldt dat we graag meewerken aan een pre-test opzet die voor u op maat is gemaakt en vaker kan worden ingezet.

Onze aanpak
bol1
Voorbereiding

Extra vragen toevoegen? Vragen aanpassen? Dat doen we graag voor u in de voorbereiding

bol2
Dataverzameling

Wij bieden toegang tot alle mogelijke doelgroepen, waaronder die van u. U wordt pro-actief op de hoogte gehouden van de voortgang!

bol3
Analyse en rapportage

Overzichtelijke resultaten die voor iedereen eenvoudig te interpreteren zijn. En bovendien in zeer korte doorlooptijd!

Zijn uw uitingen goed genoeg?

Wij onderzoeken het graag voor u en vergelijken de resultaten met onze benchmark. Geef ook aan hoeveel uitingen op jaarbasis u ongeveer wil laten testen, dan denken we graag mee over een speciale pre-test aanbieding.

Foto Hans
Contactgegevens

040 792 00 09

hans@sherloq.nl

“ Eigenlijk was er geen tijd meer om onze uitingen te pre-testen, althans dat dachten wij.. Sherloq gaf ons aan dat we via een slimme opzet binnen 2 dagen de terugkoppeling kregen over hoe onze uitingen scoorden, ideaal! Met het mediabureau en reclamebureau konden we vervolgens nog enkele wijzigingen doorvoeren die ervoor zorgden dat de uitingen maximale impact sorteerden”

Renske
Communicatie Specialist, Automotive