Tracking

Continu op de hoogte blijven van de ontwikkeling van uw merk en reclame KPI’s?

Voor elke opdrachtgever denken wij graag mee over een passende vorm van tracking binnen de gewenste doelgroep. Zowel nationaal als internationaal.
 
We stemmen graag frequentie van meten, wijze van rapportage en aantal respondenten met u af. Belangrijke KPI’s die we meenemen binnen het onderzoek zijn Merk: naamsbekendheid, imago en gebruik merk/product. Campagne: reclamebekendheid, herkenning en waardering voor de campagne.
 
Via een dashboard krijgt u real time inzicht in de prestaties van uw merk, deze resultaten kunnen vervolgens ook eenvoudig worden gedeeld met interne stakeholders.

Onze aanpak
bol1
Voorbereiding

Extra vragen toevoegen? Vragen aanpassen? Dat doen we graag voor u in de voorbereiding

bol2
Dataverzameling

Wij bieden toegang tot alle mogelijke doelgroepen, waaronder die van u. U wordt pro-actief op de hoogte gehouden van de voortgang!

bol3
Analyse en rapportage

Overzichtelijke resultaten die voor iedereen eenvoudig te interpreteren zijn. En bovendien in zeer korte doorlooptijd!

Inzicht Icon

Inzicht in het effect van losse campagnemiddelen op de vooraf geformuleerde KPI's

Inzicht Icon

Inzicht in de effectieve mediakanalen

Inzicht Icon

Marketinguitgaven accountable maken en weten aan welke knoppen u moet draaien

Op continue basis uw merk volgen?

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen op het tracking? We staan u graag te woord en zijn te bereiken via de contactgegevens aan de rechterzijde.

Edgar
Contactgegevens

040 792 00 09

info@sherloq.nl

“We waren op zoek naar een goede opzet voor het volgen van onze merken door het jaar heen. Het dashboard van Sherloq was voor ons de ideale oplossing. Overzichtelijk, makkelijk op weekbasis te volgen en intern te delen met andere stakeholders. Bovendien schakelt Sherloq altijd zeer snel mee wanneer we additionele vragen hadden of bijvoorbeeld campagne evaluaties wilden integreren.”

Anita
Brand manager