Tracking

Doorlopend inzicht in uw marketing KPI's?

Voor elke opdrachtgever denken wij graag mee over een passende vorm van tracking binnen de gewenste doelgroep. Zowel nationaal als internationaal.

Bereken de prijs

In veel gevallen is het toereikend om op één specifiek moment een onderzoek uit te voeren, op basis waarvan u de juiste beslissingen kunt nemen. Er zijn echter ook belangrijke cijfers die u het liefst continu inzichtelijk en up-to-date wilt hebben, zoals merkbekendheid, overweging en voorkeur.

Binnen Sherloq denken we graag mee over een passende tracker voor uw merk(en). Binnen deze merktracking stemmen we een aantal zaken met U af:

  • Frequentie van meten
  • Wijze van rapportage
  • Aantal respondenten
Binnen deze merktracking stemmen we een aantal zaken met U af:
bol1
Frequentie van meten

bol2
Wijze van rapportage

bol3
Aantal respondenten

Enkele mogelijkheden:

  • Als adverteerder beschikt u over meerdere merken binnen 1 categorie. Hiervoor kunnen we 1 tracker inrichten waarna er vervolgens op merkniveau zal worden gerapporteerd. Dit zorgt voor kosten efficiëntie.
  • Als mediabureau kunt u gebruik maken van de multi client optie. Hierbinnen kunt u meerdere opdrachtgevers in 1 vragenlijst laten participeren.
  • Wilt u de resultaten in uw eigen dashboard laten binnenstromen of moeten wij een dashboard voor u op maat inrichten, evt. inclusief andere datastromen. Dat kan zeker!
Op continue basis uw merk volgen?

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen op het tracking? We staan u graag te woord en zijn te bereiken via de contactgegevens aan de rechterzijde.

Edgar
Contactgegevens

040 792 00 09

info@sherloq.nl

“We waren op zoek naar een goede opzet voor het volgen van onze merken door het jaar heen. Het dashboard van Sherloq was voor ons de ideale oplossing. Overzichtelijk, makkelijk op weekbasis te volgen en intern te delen met andere stakeholders. Bovendien schakelt Sherloq altijd zeer snel mee wanneer we additionele vragen hadden of bijvoorbeeld campagne evaluaties wilden integreren.”

Anita
Brand manager