Tijd voor verandering!

De wereld verandert. Agenda’s zijn vaak overvol, er is weinig tijd voor het nemen van belangrijke beslissingen. Ook wordt vaak gestuurd op basis van onderbuikgevoelens. Dat komt ook door de rol van marktonderzoekbureaus. Nog te vaak werken marktonderzoekprocessen vertragend bij besluitvorming, zijn er dure investeringen mee gemoeid en zijn resultaten moeilijk te doorgronden. Tijd om daar verandering in te brengen! Met een marktonderzoekbureau dat graag laat zien dat het ook anders kan. Opgericht door mensen met een jarenlange ervaring in het onderzoek vak.

 En met een duidelijke missie:

Probleemoplosser bij online marktonderzoek vraagstukken. Wij hebben ons zelf als doel gesteld om de best passende ondersteuning te bieden voor bedrijven die te maken hebben met vraagstukken op het vlak van online marktonderzoek. Super snel, flexibel en zeer klantgericht begeleiden wij het onderzoekproces bij onze opdrachtgevers tot een goed einde tegen betaalbare tarieven.

Sherloq

Sherlock Holmes was een bekende speurneus uit de laat-19de-eeuw. Hij stond vooral bekend om zijn intelligentie en zijn vermogen om conclusies te formuleren uit kleine, vaak schijnbaar onbelangrijke dingen. Holmes' specialisme was het oplossen van  zaken, waarbij hij zijn talent voor minutieuze observaties en het trekken van conclusies daaruit gebruikt.
 
Binnen onze dienstverlening staat alles in het teken van problemen oplossen voor onze opdrachtgevers op het vlak van marktonderzoek. Wij helpen ze bij het oplossen van vraagstukken en hebben ons daarbij als doel gesteld dat we altijd een stapje verder gaan om te komen tot heldere antwoorden.

Sherlock, maar dan met een Q. De Q van Questionnaire, maar ook van Quality en Quantitative!
 
Via marktgerichte oplossingen en passende ondersteuning op de onderdelen waar u dat kunt gebruiken.