Wat houdt het product in?

In veel gevallen is het toereikend om op één specifiek moment een onderzoek uit te voeren, op basis waarvan u de juiste beslissingen kunt nemen. Er zijn echter ook belangrijke cijfers die u het liefst continu inzichtelijk en up-to-date wilt hebben, zoals merkbekendheid, overweging en voorkeur. Binnen Sherloq denken we graag mee over een passende tracker voor uw merk(en). Binnen deze merktracking stemmen we een aantal zaken met U af:

  • Frequentie van meten
  • Wijze van rapportage
  • Aantal respondenten
Continu inzicht in uw merk KPI's 

Continu inzicht in uw merk KPI's 

Display_Pre-test

Dashboard via Power BI 

Customer Journey

U bepaalt de frequentie

Uitvoerige mogelijkheden van tracking

Brand trackers worden doorgaans uitgevoerd via online onderzoek. De onderzoeksresultaten kunnen op die manier direct in het dashboard worden getoond. In overleg bepalen we welke elementen u doorlopend wenst te meten, welke concurrenten (eventueel) in het onderzoek opgenomen worden en hoe groot de steekproef dient te zijn.

In een Brand Tracker is het belangrijk om een serie vragen te stellen die gedurende een langere periode ongewijzigd blijven, zodat ontwikkeling door de tijd gemeten kunnen worden. Sherloq biedt u echter ook graag de mogelijkheid om aanvullende vragen te stellen die elke maand of elk kwartaal mogen wijzigen. Zo blijft u flexibel en kunt u het onderzoek ook gebruiken voor andere informatiebehoeften. Wanneer u bijvoorbeeld een reclamecampagne uitvoert, kun u hier enkele vragen over stellen en zo direct inzicht krijgen tussen de campagne en de bekendheid van uw merk.

Wat krijgt u als klant?

Afhankelijk van uw wensen bepalen we in overleg met u in welke frequentie respondenten worden benaderd en op welke manier u de resultaten wilt volgen. Sherloq kan zowel resultaten opleveren via losse rapporten als ook via een overzichtelijk online dashboard.

Belangrijk is dat u altijd en overal toegang heeft tot de resultaten en ook resultaten kunt delen met collega's. 

We overleggen graag met u de juiste frequentie van meten, de juiste doelgroep van het onderzoek en de wijze van rapporteren.



Benieuwd naar onze prijzen?
OFFERTE AANVRAGEN