90% van de nieuw geïntroduceerde producten overleeft het niet!

Hoe goed zal uw nieuwe product of dienst het doen in de markt? Een groot deel van de introducties overleeft het eerste jaar niet. Toch wordt concept onderzoek niet standaard vóór de introductie uitgevoerd. Laat uw concept tot de overige 10% behoren!
Neem in de voorbereidingsfase voldoende tijd voor het laten uitvoeren van concept onderzoek. Hoe kunt u dat doen? Plan een vrijblijvend adviesgesprek bij Sherloq en laat ons u helpen.

Naamsonderzoek

Meer zekerheid in ROI

Meer ruimte voor optimalisatie

Meer ruimte voor optimalisatie

Hogere aanschafwaarde

Hogere aanschafwaarde

Onze formule voor succes?

Bij een concept onderzoek brengen we een aantal belangrijke onderdelen in kaart. Binnen onze concept-test peilen we hoe doelgroepen reageren op een nieuw of vernieuwd concept. We onderzoeken of er voor uw product of dienst:

  • Voldoende draagvlak binnen de markt is
  • Er genoeg waardering voor is
  • Wat de toegevoegde waarde is 
  • De aanspreekbaarheid verbeterd kan worden
  • De propositie aangescherpt kan worden
  • Hoe bereid mensen zijn het aan te schaffen

Een concept-test kan op diverse momenten van ontwikkeling ingezet worden. Een idee of een compleet uitgewerkt concept, het is beide mogelijk! In korte tijd en tegen een vaste scherpe prijs helpt Sherloq u graag verder!  

Wat krijgt u als klant?

Sherloq hanteert een transparant tarief voor de ondersteuning bij het testen van concepten. Zo weet u gelijk waar u aan toe bent! Voor een bedrag van 2500 EUR zorgt Sherloq voor een volledig inzicht in de beoordeling van uw concept. In het Concept pakket bevindt zich:

    • Kick-off sessie waarin de vragenlijst wordt afgestemd
    • Project Management
    • Programmering van de vragenlijst
    • Dataverzameling N=150
    • Analyse en rapportage

*We gaan hierbij uit van de doelgroep NL representatief 18+. Wijkt de doelgroep af? Geen probleem, dan passen we deze aan en ook daarvoor hanteren we scherpe tarieven.



VANAF

2500,-

OFFERTE AANVRAGEN