Stuurt u op aannames of feiten?

Of u nu marketeer, brand manager of bedrijfsonderzoeker bent, een naamsbekendheidonderzoek is een perfect instrument om inzicht te krijgen in de belangrijkste merk KPI’s.

Gissen is missen, die uitspraak kent inmiddels iedereen wel. Toch zien we nog vaak dat dit gebeurd bij onderzoek. Hoe weet u  als marketeer bijvoorbeeld echt wat de conversie van een campagne is, wat de uitgaven aan reclamecampagnes hebben opgeleverd?

Om echt te laten zien wat het werk dat u heeft uitgevoerd ook daadwerkelijk heeft opgeleverd is het fijn om ook een naamsbekendheidonderzoek te laten uitvoeren. De resultaten daarvan kunt u gebruiken om interne terugkoppeling te geven en op basis daarvan nieuwe strategische doelstellingen te formuleren of marketing acties te evalueren.

Wat meet Sherloq bij een naamsbekendheidmeting?

Sherloq beschikt over een uniek en compleet naamsbekendheidmodel. Hieronder ziet u de onderdelen die binnen uw naamsbekendheidmeting kunnen worden opgenomen:

  • Top of mind awareness. Welk merk komt als eerste bij de respondenten op als het gaat om uw product/branche?
  • Spontane merkbekendheid. Welke merken kennen respondenten nog meer?
  • Geholpen merkbekendheid. We leggen hier een lijst met bedrijven voor die actief zijn binnen uw categorie en vragen vervolgens welke de respondent kent.
  • Geholpen reclamebekendheid. Kennen de mensen uw reclame?
  • Imagostatements. Hoe waarderen mensen uw merk en dat van de concurrentie? Hoe scoort uw merk aan de hand van imago statements?
  • Overweging. Welke merken worden overwogen binnen uw categorie?
  • Voorkeur Naar welke merken gaat de voorkeur uit binnen uw categorie?

 

Wat krijgt u als een klant?

Sherloq hanteert een transparant tarief voor de ondersteuning bij naamsbekendheidonderzoek. Zo weet u gelijk waar u aan toe bent! Voor een bedrag van 3500 EUR zorgt Sherloq voor een volledig inzicht in uw merk KPI’s. In het naamsbekendheid pakket bevindt zich:

  • Kick-off sessie waarin de vragenlijst wordt afgestemd
  • Project Management
  • Programmering van de vragenlijst
  • Dataverzameling N=400
  • Analyse en rapportage

*We gaan hierbij uit van de doelgroep NL representatief 18+. Wijkt de doelgroep af? Geen probleem, dan passen we deze aan en ook daarvoor hanteren we scherpe tarieven.

Goed om te weten: Sherloq beschikt over een krachtige naamsbekendheid vragenlijst die door veel merken wordt ingezet om snel, goed en betaalbaar inzicht te creëren in de belangrijkste merk KPI’s en ontwikkelingen over de tijd te kunnen monitoren.



PRIJS

3500,-

OFFERTE AANVRAGEN

New call-to-action

In de oriëntatie voor het laten uitvoeren van een naamsbekendheidmeting?

Dan is deze praktische handleiding een ideale eerste stap! Sherloq zet binnen deze whitepaper alles wat u moet weten over naamsbekendheidonderzoek op een rijtje. Een kwestie van één keer klikken op onderstaande button. Gewoon gratis.

 

DOWNLOAD NU